ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑΣ ΣΑΣ... ΚΤΗΝΟΙ .... ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΕΛΙΔΑ ...




Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑΣ....ΑΝΤΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΥ!!!
Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, θυμάμαι και να αγαπώ πάρα πολύ τα δέντρα.
Έχεις προσέξει,πως υπάρχουν δέντρα πανέμορφα, με κάτι το ιδιαίτερό επάνω τους, που σε κάνουν να θέλεις να σταματήσεις, να τα φωτογραφίσεις, να τα αγκαλιάσεις, να μιλήσεις μαζί τους...
Ναι, γιατί όχι;;; Να μιλήσεις....
Νομίζεις πως δεν ακούνε;;;Επειδή στέκουν ακίνητα και δεν έχουν τις δικές σου αισθήσεις , νομίζεις πως δεν σε νιώθουν;;;
Την ψυχή σου μπορούν κι ακούνε τα δέντρα...
Αυτό που νιώθεις, τις κρυφές επιθυμίες κι αν αυτές αξίζουν, το ένα μεταφέρει στο άλλο το μήνυμα κωδικοποιημένο στη δική τους γλώσσα για να φτάσει εκεί όπου τελικά πρέπει να ακουστεί...
Μα κι εσύ, αν αφουγκραστείς, μπορείς να τα ακούσεις...
Στο δρόμο για το χωριό μου, η φύση είναι πανέμορφη...
Λίγο μετά το ποτάμι, ο δρόμος δεξιά κι αριστερά γέμισε ασπρολεύκαδα...
Τα ξέρεις τα ασπρολεύκαδα;;;;
Είναι από τα όμορφα δέντρα...Τσαχπίνικα και παιχνιδιάρικα, με καρδουλωτά φυλαράκια , ασημένια από τη μια μεριά και πράσινα από την άλλη.
Καθώς παίζουν με το αεράκι και κουνιούνται , μοιάζουν σαν μπαλαρίνες σε έναν αέναο χορό...
Υπέροχο θέαμα...
Κι απ'όλα ξεχώριζε εκείνο, το πανέμορφο, το μεγαλύτερο, με μια τέλεια αρμονία στα κλαδιά του, εκεί μετά τη στροφή, στα δεξιά του δρόμου...
Πάντοτε με καλοσώριζε και πάντα το χαιρετούσα: " γεια σου ομορφιά μου, πανέμορφο , υπέροχο, μοναδικό μου δεντράκι..."
Σταμάτησα πολλές φορές το αμάξι στην άκρη, μόνον και μόνο να το καμαρώσω, να χορτάσουν τα μάτια μου την ομορφιά του και να χειροκροτήσω τον χορό της φυλλωσιάς του.

Όμως χτές...περνώντας το ποτάμι και φτάνοντας στη στροφή....ένα τεράστιο κενό έσφιξε την ψυχή μου...
Το δέντρο μου, εκείνο το πανέμορφο...δεν υπήρχε πουθενά.
Ούτε και τα μικρότερα τριγύρω του....
ΓΙΑΤΙ;;;ΓΙΑΤΙ;;;;
Τα σημάδια του πολιτισμού της μπουλντόζας που ισοπεδώνει ό,τι βρει στο διάβα του, χωρίς διάκριση, χωρίς λογική, αντιμετώπισαν τις ομορφιές μου ως εμπόδια.....
ΤΑ ΞΥΛΩΣΑΝ.....για να καθαρίσουν τις άκρες του δρόμου, τα σκότωσαν.....
Σταμάτησα στην άκρη....
Έκλαψα...
Ντράπηκα....

ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΤΗΝΟΣ;;;;;;
ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΘΕΟΥ ΝΑ ΚΟΒΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΙΣ, ΝΑ ΞΥΛΩΝΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ, ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΙΣ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ;;;;
ΘΕΟΙ ΜΟΥ !!!!!
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;;;;
ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ;;;;
ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑΣ ΣΑΣ... ΚΤΗΝΟΙ ....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΕΛΙΔΑ ...
ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ....
ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΑΣΠΡΟΛΕΥΚΑΔΑ ΜΟΥ ...ΤΟΣΟ ΥΓΙΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΕΙΛΗ !!!!
ΞΥΠΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!!!!
ΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΞΕΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ....
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ..


 ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ