ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Η Τουρκία “πολιορκεί” την Ελλάδα μέσω ΟΗΕ! Το “αφήγημα” κατά της Ελλάδας

 

Η Τουρκία εδώ και αρκετούς μήνες “πολιορκεί” την Ελλάδα και μέσω ΟΗΕ. Σήμερα αποκαλύφθηκε η επιστολή του μόνιμου αντιπροσώπου της στον ΟΗΕ με την οποία κατηγορεί την Ελλάδα ότι προκαλεί προβλήματα στην ασφάλεια του Αιγαίου και της Μεσογείου και ότι δεν έχει το δικαίωμα να επικαλείται τη Συνθήκη της Λωζάνης!

Είχε προηγηθεί επιστολή στις 21 Ιουνίου , με την οποία  ο Φ.Σινιρλίογλου επικαλούνταν το “πιστοποιητικό καλής διαγωγής” που εμείς δώσαμε στην Τουρκία. Ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Τουρκίας αναφερόταν  στο “διάλογο που έχει ξεκινήσει με την Ελλάδα για την αντιμετώπιση όλων των εκκρεμών ζητημάτων”! Ποια είναι αυτά μας τα έχει ανακοινώσει και είναι μάλλον ώρα να κάνουμε σαφές σε όλους και κυρίως στους “συμμάχους” μας ότι η Ελλάδα μόνο ένα θέμα συζητά με την Τουρκία και τίποτα άλλο.Την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας.

Ο Σινιρλίογλου υποστηρίζει σ΄ αυτή την επιστολή ότι “οι συνομιλίες, ξεκίνησαν στην πραγματικότητα το 2002, ωστόσο, τέθηκαν σε παύση το 2016 κατόπιν αιτήματος της ελληνικής πλευράς και θα μπορούσαν να συνεχιστούν μόνο το 2021 μετά από τις επίμονες εκκλήσεις της Τουρκίας για διάλογο και συνεργασία. Πιο συγκεκριμένα, όπως περιέγραψα στην επιστολή μου με ημερομηνία 21 Αυγούστου 2020 (A / 74/997-S / 2020/826), οι δύο πλευρές είχαν ήδη συμφωνήσει να επαναλάβουν τις διμερείς συνομιλίες τον Αύγουστο του 2020. Ωστόσο, μια μέρα πριν την ταυτόχρονη ανακοίνωση της επανάληψης των συνομιλιών, η Ελλάδα υπέγραψε τη λεγόμενη συμφωνία οριοθέτησης με την Αίγυπτο που παραβιάζει τα εγγενή δικαιώματα της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο, η οποία σαφώς αντιβαίνει στο πνεύμα των σχέσεων καλής γειτονίας.

Η Τουρκία πιστεύει ότι οι ισχύοντες μηχανισμοί διαλόγου είναι πολύ σημαντικοί και κρίσιμοι για την αντιμετώπιση των θεμάτων της διαμάχης και πρέπει να διατηρηθούν με τη μέγιστη προσοχή. Η Τουρκία έχει συμμετάσχει στον 62ο γύρο  συνομιλιών καθώς και στις πολιτικές διαβουλεύσεις με την Ελλάδα, σύμφωνα με αυτήν την εποικοδομητική προσέγγιση, και θα συνεχίσει να το κάνει.

Η Ελλάδα, από την άλλη πλευρά, προσπαθεί να υπονομεύσει τους μηχανισμούς διαλόγου απεικονίζοντας την κατάσταση σαν να υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα μεταξύ των δύο κρατών, δηλαδή η  οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά μακροχρόνια ζητήματα μεταξύ των δύο κρατών, τα οποία περιλαμβάνουν το εύρος των χωρικών υδάτων και τον εθνικό εναέριο χώρο, την κυριαρχία των νησιών, νησίδων και βράχων που δεν παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα μέσω έγκυρων διεθνών συμβάσεων, την παραβίαση της αποστρατικοποίησης των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου από την Ελλάδα και το ζήτημα των περιοχών εξυπηρέτησης (FIR, SAR και NAVTEX).

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς για τον  ελληνικό εθνικό εναέριο χώρο, θα ήθελα να αναφερθώ στην επιστολή μου με ημερομηνία 14 Οκτωβρίου 2020 (A / 75/521). Η εγγενής ασυνέπεια στο πλήρες φάσμα των ελληνικών επιχειρημάτων σχετικά με τα εκκρεμή ζητήματα με την Τουρκία είναι πιο εμφανής στους ισχυρισμούς για τον  ελληνικό  εθνικό  εναέριο χώρο. Η Ελλάδα εφαρμόζει επί του παρόντος 6 ναυτικά μίλια χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, ενώ ο ελληνικός εθνικός εναέριος χώρος είναι 10 ναυτικά μίλια, γεγονός που καθιστά την Ελλάδα τη μοναδική χώρα στον κόσμο με αυθαίρετο εθνικό εναέριο χώρο. Αυτή η ασυνέπεια δεν είναι σύμφωνη με το διεθνές δίκαιο, το οποίο ορίζει ότι ο εθνικός εναέριος χώρος μιας χώρας δεν πρέπει να υπερβαίνει τα χωρικά όρια της θάλασσας. Ο ελληνικός ισχυρισμός ότι τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη που πετούν σε απόσταση 6-10 μιλίων παραβιάζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο είναι αβάσιμο, καθώς αυτά τα αεροσκάφη πετούν στον διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου. Επιπλέον, η Τουρκία δεν γνωρίζει καμία άλλη χώρα που να αναγνωρίζει και να διασκεδάζει αυτούς τους αυθαίρετους ισχυρισμούς.

Σε ό, τι αφορά τις αξιώσεις των μαξιμαλιστικών και υπερβολικών θαλάσσιων συνόρων, η Ελλάδα προσπαθεί επίμονα να επιβάλει αυτόματο πλήρες αποτέλεσμα για όλα τα νησιά στη δημιουργία της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης και της υφαλοκρηπίδας, συμπεριλαμβανομένου του νησιού Καστελόριζο. Σύμφωνα με αυτόν τον παράλογο ισχυρισμό, ένα νησί 10 km2, το οποίο απέχει μόλις 2 χλμ. από την τουρκική ηπειρωτική χώρα και 580 χλμ. από την ελληνική ηπειρωτική χώρα, υποτίθεται ότι θα δημιουργήσει μια υφαλοκρηπίδα 40.000 km2 / περιοχή αποκλειστικής οικονομικής ζώνης.

Σε αυτό το πλαίσιο, πρέπει πράγματι να θεωρηθεί ένα αξιοσημείωτο βήμα για την Ελλάδα να αναφέρει τον «χάρτη της Σεβίλλης» ως «ιδιωτικό χάρτη», αποφεύγοντας να του δώσει επίσημη έγκριση. Μια περιγραφή αυτού του χάρτη, ωστόσο, κωδικοποιείται στην ελληνική εθνική νομοθεσία (Ν. 2289/1995, όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 4001/2011), με βάση την εφαρμογή της μεθόδου ισορροπίας, αν και μη αναγνωρισμένη και θεωρείται μηδενική και άκυρη από την Τουρκία.

Επιπλέον, οι κανόνες του διεθνούς δικαίου που διέπουν την παραπομπή των διαφορών από τα κράτη στο Διεθνές Δικαστήριο, συμπεριλαμβανομένης της θεμελιώδους ανάγκης της αμοιβαίας συναίνεσης, είναι σαφείς. Η Ελλάδα, ωστόσο, παραβιάζοντας αυτόν τον κανόνα, συνέχισε μονομερώς το ζήτημα ενώπιον του Διεθνούς Δικαστηρίου, παρόλο που η Τουρκία και η Ελλάδα δεν είχαν ξεκινήσει διμερείς διαπραγματεύσεις για να το αντιμετωπίσουν εκείνη τη στιγμή. Το 1978, το Δικαστήριο αποφάσισε ότι δεν ήταν αρμόδιο να εξετάσει την ελληνική αίτηση επί της ουσίας του ερωτήματος, δεδομένης της έλλειψης συναίνεσης από τις δυο πλευρες. Επομένως, οι ελληνικοί ισχυρισμοί που περιλαμβάνονται στην προαναφερθείσα επιστολή είναι εντελώς αβάσιμοι και παραπλανητικοί. Πρέπει επίσης να σημειωθεί σχετικά ότι η Ελλάδα διατηρεί μέχρι σήμερα τις επιφυλάξεις της στην υποχρεωτική δικαιοδοσία του Δικαστηρίου για θέματα οριοθέτησης των θαλάσσιων συνόρων, εύρους του εθνικού εναέριου χώρου και αποστρατικοποίησης των νησιών.

Θα ήθελα να επαναλάβω, για άλλη μια φορά, ότι η Τουρκία είναι έτοιμη να ξεκινήσει ουσιαστικές διαπραγματεύσεις για την αντιμετώπιση και επίλυση όλων των εκκρεμών ζητημάτων που αναφέρονται παραπάνω μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας και δεν αποκλείει κανένα μέσο ειρηνικής διευθέτησης που ορίζεται στο άρθρο 33, παράγραφος 1 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, βάσει αμοιβαίας συναίνεσης”.

Όλη η επιστολή ΕΔΩ

ΠΗΓΗ: MILITAIRE

 

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ