ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ 600 ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 600 ΚΑΚΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΤΕ

Α.Σ. 17.5.2020
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 12.5.2016
ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ 600 
ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 600
ΚΑΚΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΤΕ

Αρτέμης Σώρρας: Εδώ θέλω να προσέξουμε κάτι, αν θα δείτε την απόφαση τα 600 δις δολάρια δεν είναι πια του Σώρρα είναι ξεκάθαρο αυτό ανήκουν σε όλους τους Έλληνες και στην κυρίαρχη ελληνική δημοκρατία είναι ξεκάθαρο, αυτό λέει και η απόφαση. Άρα όταν βλέπουν Σώρρα με 600 δεν ξέρω γιατί με βλέπουν εμένα με 600. Κύριοι δεν είμαι ο κύριος 600 εσείς είστε οι κύριοι 600 και για να γίνει αυτό αποδεκτό πρέπει να γίνετε όλοι μια μονάδα. Να η Ελλήνων Συνέλευση. Δεν είμαι εγώ ο κύριος 600 κακώς με κοιτάτε. Δικά σας είναι πια δεν μπορώ να τα ξανά πάρω πίσω και βεβαίως δεν θα τα πάρω ποτέ μέχρι να μαζευτείτε όλοι να τα πάρετε όλοι και να διώξετε τον δυνάστη το καταλαβαίνετε;
Είναι ξεκάθαρο και προκύπτει από όλα τα έγγραφα και έχω ενημερώσει όλους τους θεσμούς πως ακριβώς έχει γίνει. Ήταν μεγάλο σκαλοπάτι που πολλοί δεν το έχετε καταλάβει ακόμα. Δεν έφερα 600 τα κατέθεσα στην κυρίαρχη ελληνική δημοκρατία και έκατσα και γέλαγα. Δηλαδή τους έριξα βενζίνη και λούστηκαν και τους έχω δώσει τώρα τα σπίρτα και τα κοιτάνε δεν ανάβει κανένας κανένα σπίρτο, γιατί; Τα συμπεράσματα δικά σας, αυτό έγινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ