Εκπαιδεύονται
με άριστο τρόπο στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την έτοιμη γνώση, ώστε
να γίνουν οι τέλειοι πολίτες του καθεστώτος, τα υπάκουα ρομποτάκια με
την εξειδικευμένη γνώση, που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το
να αναπαράγουν την έτοιμη γνώση.


Ιούνιος και βρισκόμαστε σε περίοδο πανελληνίων εξετάσεων.
Μαζί με τους μαθητές που αγωνιούν για την επιτυχία τους, οι γονείς ζουν κι εκείνοι μια συνεχόμενη αγωνία για το μέλλον του παιδιού τους.
Σε ποια σχολή θα περάσει, αν οι σπουδές του θα του εξασφαλίσουν εργασία αργότερα.

Κανείς δεν αγωνιά για την πλήρη έλλειψη παιδείας…
Τα παιδιά μας μεγαλώνουν κι απλώς εκπαιδεύονται από το καθεστώς πώς θα γίνουν οι τέλειοι δούλοι του.
Εκπαιδεύονται στην αδράνεια του εγκεφάλου όσον αφορά την κριτική σκέψη, την συλλογή στοιχείων και την αποδεικτική διεργασία.
Εκπαιδεύονται
με άριστο τρόπο στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την έτοιμη γνώση, ώστε
να γίνουν οι τέλειοι πολίτες του καθεστώτος, τα υπάκουα ρομποτάκια με
την εξειδικευμένη γνώση, που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το
να αναπαράγουν την έτοιμη γνώση.
Εκπαιδεύονται
να γίνουν οι υπάκουοι δούλοι της καθεστωτικής μηχανής, που θα
σκέφτονται, θα μιλούν, θα πράττουν και θα αναπαράγουν τις αποστατικές
ενχαράξεις και τις σάπιες διδασκαλίες που απομνημόνευσαν και
αποδέχτηκαν ως αληθινές.
Τα
παιδιά μας θα είναι οι μελλοντικοί επιστήμονες στις εταιρείες των
μεταλλαγμένων και των υβριδίων, οι μελλοντικοί δάσκαλοι και καθηγητές
της ψεύτικης και αποστατικής διδασκαλίας, οι μελλοντικοί ιατροί της
αποστατικής ιατρικής και των φαρμάκων.
Κι εμείς, ως γονείς, πληρώνουμε, αγωνιούμε, επιμένουμε, καυγαδίζουμε, πιέζουμε
τα παιδιά μας να είναι συνεπέστατοι δούλοι και μάλιστα όσο καλύτερο
βαθμό πάρουν στα αποστατικά σχολεία τόσο μεγαλύτερη είναι και η
περηφάνεια μας και νιώθουμε πως εκτελέσαμε το καθήκον μας …δώσαμε στην
καθεστωτική μηχανή τα τέλεια γρανάζια για να δουλέψουν ακόμη καλύτερα
για τη λήθη και την εξόντωση του ανθρώπινου γένους.

Κανείς δεν αγωνιά για την πλήρη έλλειψη παιδείας…
Τα παιδιά μας μεγαλώνουν κι απλώς εκπαιδεύονται από το καθεστώς πώς θα γίνουν οι τέλειοι δούλοι του.
Τα παιδιά μας μεγαλώνουν κι απλώς εκπαιδεύονται από το καθεστώς πώς θα γίνουν οι τέλειοι δούλοι του.
Εκπαιδεύονται με άριστο τρόπο στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την έτοιμη γνώση, ώστε να γίνουν οι τέλειοι πολίτες του καθεστώτος, τα υπάκουα ρομποτάκια με την εξειδικευμένη γνώση, που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το να αναπαράγουν την έτοιμη γνώση.
Εκπαιδεύονται να γίνουν οι υπάκουοι δούλοι της καθεστωτικής μηχανής, που θα σκέφτονται, θα μιλούν, θα πράττουν και θα αναπαράγουν τις αποστατικές ενχαράξεις και τις σάπιες διδασκαλίες που απομνημόνευσαν και αποδέχτηκαν ως αληθινές.
Τα παιδιά μας θα είναι οι μελλοντικοί επιστήμονες στις εταιρείες των μεταλλαγμένων και των υβριδίων, οι μελλοντικοί δάσκαλοι και καθηγητές της ψεύτικης και αποστατικής διδασκαλίας, οι μελλοντικοί ιατροί της αποστατικής ιατρικής και των φαρμάκων.

Οι γονείς δεν ανησυχούν που τα παιδιά τους δέχονται αγόγγυστα να σπουδάσουν κι έπειτα να δουλέψουν 10 ώρες εκτός του αντικειμένου τους λαμβάνοντας μισθό επιβίωσης.
Δεν ανησυχεί κανείς που έχουμε χάσει το ΔΙΚΑΙΟ, την ΑΘΑΝΑΣΙΑ μας, την ΑΦΘΟΝΙΑ, την ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ μας κι ανεχόμαστε να ζούμε μέσα σε κοινωνίες άδικες, βίαιες, εγκληματικές, καθαρά αντιαξιακές.
Όλη αυτή η κατάπτωση οφείλεται στην έλλειψη ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διαβάζουμε στο βιβλίο του Αρτέμη Σώρρα,
« ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ – 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ»,

σχετικά με την ΠΑΙΔΕΙΑ τα εξής:
« ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ – ΜΟΥΣΙΚΗ – ΚΩΔΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ – ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ – ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ – ΘΕΟΓΟΝΙΑ – ΚΩΔΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ – ΗΛΙΑΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ – ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΣΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ – ΡΗΤΟΡΙΚΗ – ΘΕΑΤΡΟ – ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΟΥ – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΑ – ΑΜΥΝΑ – ΕΠΙΘΕΣΗ – ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ
ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ, ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΝΟΗΜΟΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ.
ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ , ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ.
ΝΑ
ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΑΘΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ .
ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΙΩΤΑ ΣΟΥ.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ , ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.
ΝΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ….»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου