ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ






ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ?
ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΕΠ' ΑΥΤΩΝ?
ΠΩΣ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΑΣ ΑΠΟ 3 Α ΕΓΙΝΕ Βplus  ΚΑΙ C ?

ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ:

ΕΛΣΤΑΤ - ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ - ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 

Νοσοκομειακές  Οφειλές Από την μέχρι τώρα μελέτη των σχετικών στοιχείων, των καταθέσεων των μαρτύρων στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής τον Μάρτιο 2012, καθώς και στην βάση συζητήσεων με στελέχη της ΕΛΣΤΑΤ, και άλλους ειδικούς, αναφέρω τα εξής:  (1) Οι οφειλές των δημόσιων νοσοκομείων προς τους προμηθευτές νοσοκομειακού υλικού τον Νοέμβριο 2010, που ανακοινώθηκε το έλλειμμα του 2009 από την ΕΛΣΤΑΤ και την Eurostat, ήταν 5,5-6 δισεκ. ευρώ που αφορούσαν μια σειρά ετών, 2005-μέρος του 2010. 
(2) Ιδιαίτερα κατά το 2009 και 2010 υπήρχαν στα Μέσα Ενημέρωσης καταγγελίες για διαφθορά στις συμφωνημένες δαπάνες νοσοκομειακού υλικού. Μάλιστα στις 7 Μαρτίου 2010, η Ελευθεροτυπία δημοσίευσε συμπεράσματα μεγάλης έρευνας από το Κέντρο Μελετών Υπηρεσιών Υγείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας και με επικεφαλής τον καθηγητή Γ. Τούντα. Στην μελέτη αυτή, μεταξύ άλλων ευρημάτων διαφθοράς, είχε διαπιστωθεί ότι: 
(α) ότι τα συσσωρευμένα χρέη προς τους προμηθευτές νοσοκομειακού υλικού ήταν        6,2 δισεκ. ευρώ,  (β) οι υπερτιμολογήσεις ήταν 500% και  (γ) η ετήσια αύξηση αγορών ορισμένων νοσοκομείων ήταν ίση με 3000%.  
Οι καταγγελίες αυτές διαφθοράς απαιτούσαν ενδελεχή έρευνα από το Ελεγκτικό Συνέδριο προτού τα χρέη αυτά υιοθετηθούν από την ΕΛΣΤΑΤ ως νόμιμα για να ενταχθούν στο έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης. Επιπλέον, τα χρέη αυτά, σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Eurostat, δεν έπρεπε να καταχωρηθούν μόνο στο έτος 2009 διότι αφορούσαν πολλά προηγούμενα έτη, αλλά και για ένα λόγο παραπάνω, ότι δηλαδή από το έτος 2009 η χώρα μας, όπως και η λοιπή Ευρώπη, βρισκόταν σε περίοδο οξείας οικονομικής κρίσης και οιαδήποτε αδικαιολόγητη διόγκωση του ελλείμματος ήταν αυτοκτονική. 

(3) Από το ποσό των 6 δισεκ. ευρώ, μόνο τα 2,2 δισεκ. ευρώ φαίνεται να είχαν ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ τα υπόλοιπα 3,3 με 3,8 δισεκ ευρώ ευρίσκοντο υπό εξέταση για το αν ήταν νόμιμα ή όχι. 

(4) Ο κ. Παπακωνσταντίνου, στις 19 και 20 Οκτωβρίου 2009 στην σύσκεψη της ECOFIN στο Λουξεμβούργο και στις Βρυξέλλες, χωρίς να απαιτείται από οιονδήποτε Ευρωπαϊκό Κανονισμό, αναθεώρησε, υπερδιπλασιάζοντας, την πρόβλεψη του ελλείμματος 2009 στο 12,5% του ΑΕΠ, μέσα σε λίγες μέρες από τις 2 Οκτωβρίου 2009, που ο τέως Υπουργός Οικονομικών είχε επίσημα ανακοινώσει στην Eurostat ότι η πρόβλεψη ήταν 6%. Έτσι, όπως φαίνεται στα Πρακτικά της Εξεταστικής της Βουλής, στις 19-20 Οκτωβρίου 2009  ο κ. Παπακωνσταντίνου είχε ταυτόχρονα, τελείως παράτυπα και αυτοκτονικά, χρησιμοποιήσει τις ανεξέλεγκτες δημόσιες δαπάνες και είχε διογκώσει:  πρώτον, την πρόβλεψη του ελλείμματος του 2009 με 3,8 δισεκ. ευρώ, και               δεύτερον, το έλλειμμα του 2008 αναδρομικά με 2,5 δισεκ. ευρώ. μερίζοντας έτσι τα 6 δισεκ ευρώ του συσσωρευμένου νοσοκομειακού χρέους μεταξύ των ετών 2008 και 2009, χωρίς την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το συνολικό ποσό. 
(5) Όταν τον Αύγουστο 2010 ανέλαβε η επταμελής ΕΛΣΤΑΤ, τα κονδύλια αυτά ΕΠΡΕΠΕ να διερευνηθούν ως προς την νομιμότητά τους, όσον αφορά τον ελληνικό νόμο (Ελεγκτικό Συνέδριο) και το ESA95 (όπως έχει αναφερθεί, δεν υπήρχε απαίτηση οιουδήποτε Ευρωπαϊκού Κανονισμού για ένταξη στο 2009 όλου του συσσωρευμένου, και μάλιστα μη-εγκεκριμένου ως νόμιμου, ποσού των 3,8 περίπου δισεκ ευρώ). Αντίθετα όμως, ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ, κ. Γεωργίου, με την συμβολή της Eurostat, του ΔΝΤ και του κ. Παπακωνσταντίνου, εξουδετέρωσε πρώτα τα έξι μέλη του Συμβουλίου της ΕΛΣΤΑΤ και στην συνέχεια προχώρησε παράνομα στο έργο της διόγκωσης του ελλείμματος του 2009 και με τα νοσοκομειακά απλήρωτα κονδύλια. 
(6) Αναφέρω την απάντηση του Ευρωπαίου Επιτρόπου Αλγκίρντας Σεμέτα σε σχετική επερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χουντή, στην Ευρωβουλή, σύμφωνα με την δήλωση του κ. Χουντή: [Στην απάντησή του ο κ. Σεμέτα, τονίζει ότι σύμφωνα με τους κοινοτικούς κανόνες «όλες οι ροές πρέπει να καταγράφονται στη βάση αυτοτελών χρήσεων» και επομένως και «οι κρατικές δαπάνες πρέπει, να καταγράφονται στη βάση αυτοτελών χρήσεων, όταν προκύπτει υποχρέωση πληρωμής από την παροχή εμπορεύματος ή υπηρεσίας και όχι κατά τη στιγμή του διακανονισμού». Όσο για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε η ελληνική κυβέρνηση το θέμα, ο κ. Σεμέτα σημειώνει ότι «τα ελληνικά δημόσια νοσοκομεία συγκέντρωναν απλήρωτες υποχρεώσεις προς τους προμηθευτές τους για μια μεγάλη χρονική περίοδο και οι σχετικές δαπάνες δεν είχαν καταγραφεί στον υπολογισμό του κρατικού ελλείμματος».  Και συνεχίζει: «Η κατ’αρχήν συμπερίληψη εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης ολόκληρης της έκτασης των οφειλών στις προβλέψεις του ελλείμματος για το 2009 δεν έγινε με παρότρυνση της Επιτροπής», καταλήγει στην απάντησή του ο Ευρωπαίος Επίτροπος.] 7. Όπως φαίνεται στις ιδιόχειρες σημειώσεις μου στην σαρωμένη σελίδα 2 του άρθρου «Η Αθέμιτη Διόγκωση του Ελλείμματος 2009 με τις ΔΕΚΟ» οι νοσοκομειακές δαπάνες ήταν «ανοικτό θέμα» στις 3 Σεπτεμβρίου 2010. Το ερώτημα είναι: σε ποιες πηγές δεδομένων 
βασίστηκε ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ για να εντάξει σχεδόν 4 δισεκ. ευρώ στο χρέος της ΓΚ; Τι είναι τα 4 δισεκ. ευρώ, «στραγάλια»;  
Παράτυπη ένταξη στο 2009 αξίας SWAP 2001 ίσης με 5,4 δισεκ. ευρώ  Υπάρχει κατατεθειμένη στην Βουλή αλληλογραφία μεταξύ των κκ. Γεωργίου, Όλλι Ρεν (Επιτρόπου επί Οικονομικών Θεμάτων της ΕΕ και προϊσταμένου της Eurostat), Β. Ράντερμάχερ (Γενικού Διευθυντή της Eurostat) και του κ. Παπακωνσταντίνου, η οποία προσφέρει μαρτυρία σύμφωνα με την οποία το SWAP 2001 μπορούσε να μην έχει ενταχθεί στο δημόσιο χρέος, αν το ζήτημα είχε συζητηθεί στο Συμβούλιο της ΕΛΣΤΑΤ και είχε τύχει της κατάλληλης διαχείρισής του από ελληνικής πλευράς. Σημειώνεται ότι όταν συνάφθηκε το SWAP 2001 δεν υπήρχαν σχετικές προβλέψεις στο ESA95 για την υπαγωγή του στο χρέος της Γενικής Κυβέρνησης. Αντίθετα μάλιστα, το Εγχειρίδιο ESA95 έκδοσης 2002 προβλέπει ελάφρυνση του δημόσιου χρέους από SWAPS του τύπου currency που ήταν το SWAP 2001 της Ελλάδας. Εντούτοις, η αλληλογραφία που αναφέρω παραπάνω δείχνει την αναδρομική ένταξη δισεκατομμυρίων ευρώ στο Ελληνικό δημόσιο χρέος. Επειδή, όπως είπα, το SWAP 2001 αποσκοπούσε να ελαφρύνει το χρέος σύμφωνα με το ESA95, μπορεί να υποστηριχθεί ότι αν οι Ελληνικές Αρχές γνώριζαν τότε ότι το SWAP 2001 θα βάραινε το δημόσιο χρέος, ασφαλώς και δεν θα προέβαιναν στην σύναψή του. Παρακάτω αναφέρω επιλογή γεγονότων που στηρίζουν αφενός το συγκεκριμένο ύψος του SWAP που βάρυνε το χρέος και το έλλειμμα, και αφετέρου την ευθύνη του προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ που δέχτηκε ερήμην του Συμβουλίου αδιαπραγμάτευτες παρεμβάσεις από την Eurostat και τις Ελληνικές Αρχές που παραβίασαν τον Ν3832/2010 όσον αφορά την ανεξαρτησία της ΕΛΣΤΑΤ. Επιπλέον, ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ υποτίθεται ότι είναι ειδικός στα χρηματοπιστωτικά ζητήματα. Ποια ήταν η θέση του; Κανείς δεν γνωρίζει. (1) Από τις χειρόγραφες σημειώσεις μου κατά την συνεδρίαση του Συμβουλίου της ΕΛΣΤΑΤ στις 3-9-2010 [βλ. σαρωμένη σελίδα 2 άρθρου «Η Αθέμιτη Διόγκωση του Ελλείμματος 2009 λόγω ΔΕΚΟ» παραπάνω link]  προκύπτει ότι για το 2009 εντάχθηκαν στο χρέος και συνεπώς στο έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης 5,4 δισεκ.ευρώ από το SWAP Goldman Sachs του 2001. Με το μέγεθος αυτό φαίνεται ότι συμφωνεί και ο κ. Γεωργίου στην κατάθεσή του στην Εξεταστική του Μαρτίου 2012 (Πρακτικά 6-3-2012, σελ. 23/4, Τσιλάλη, Χαλαζούλα, AG0306RG.doc, μέσον της σελίδας), όπου ο κ. Γεωργίου λέει ότι το SWAP 2001 αντιπροσώπευε 2,26% του ΑΕΠ. (Σημειώνω ότι ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ προτιμάει πάντα να μιλάει με ποσοστά διότι είναι μικρά νούμερα αποφεύγοντας έτσι να εκφραστεί σε δισεκατ. ευρώ που αντιστοιχούν τα ποσοστά στα οποία αναφέρεται.) Παίρνοντας υπ’ όψιν ότι το ΑΕΠ πριν την αναθεώρησή του από τον ίδιο το 2011 ήταν 237,494 δισεκ.€ (EDP Apr.2010) και 235,035 δισεκ. € (EDP Nov.2010), συμπεραίνεται ότι η αξία του SWAP 2001 που εντάχθηκε στην Γενική Κυβέρνηση συμφωνεί με το μέγεθος των σημειώσεών μου, δηλαδή 5,4 δισεκ.€.  
(2) Από τις χειρόγραφες σημειώσεις μου στην σαρωμένη σελίδα που αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο, επίσης, φαίνεται ότι το SWAP 2001 ήταν το 2010 ίσο με 21 δισεκ. ευρώ, τα οποία επιμερίστηκαν στα έτη 2006-2009, (με εκ των υστέρων, 2008, ρύθμιση της Eurostat, η οποία χρησιμοποιήθηκε χωρίς ουσιαστικό Ελληνικό αντίλογο και 
διογκώθηκε περαιτέρω το Ελληνικό δημόσιο χρέος). Στην ίδια σελίδα φαίνεται ότι υπήρχαν και 1,5 δισεκατ. ευρώ από άλλα μικρά SWAP. 
(3) Στις 25 Αυγούστου 2010 ο κ. Ράντερμάχερ έστειλε επιστολή στον κ. Γεωργίου, την οποία ο κ. Γεωργίου απέκρυψε από το Συμβούλιο αν και το Συμβούλιο τότε λειτουργούσε σχεδόν κανονικά. Η επιστολή αυτή είναι κατατεθειμένη στα Πρακτικά των συσκέψεων της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής για το θέμα της ΕΛΣΤΑΤ τον Σεπτέμβριο 2011. Σύμφωνα με την επιστολή αυτή του κ. Ράντερμάχερ την οποία επισυνάπτω στο τέλος αυτού του άρθρου1
 , το Υπουργείο Οικονομικών έγραψε επιστολή με σχόλια για την αιτούμενη από την Eurostat ένταξη της αξίας του SWAP 2001 στην Γενική Κυβέρνηση. Φαίνεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών θεωρούσε ότι το SWAP 2001 δεν έπρεπε να βαρύνει το δημόσιο χρέος. Την επιστολή αυτή την έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών στον κ. Γεωργίου για να την στείλει αυτός στον κ. Ράντερμάχερ, και ο κ. Ράντερμάχερ απαντά στον κ. Γεωργίου και του λέει ότι πράγματι δεν υπήρχαν ευρωπαϊκοί Κανονισμοί, αλλά ούτε το ESA95 προέβλεπε ένταξη του SWAP αυτού στην Γενική Κυβέρνηση. Όμως, συνεχίζει ο κ. Ράντερμάχερ, η Eurostat εισήγαγε «ερμηνευτική οδηγία» το 2008 σύμφωνα με την οποία ο ίδιος ο κ. Ράντερμάχερ πιστεύει ότι το SWAP 2001 πρέπει να βαρύνει το χρέος και συνεπώς το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης. Για ενίσχυση του ισχυρισμού του, ο κ. Ράντερμάχερ προβάλλει ότι οι Ελληνικές Αρχές δεν έφεραν αντίρρηση το 2008, και προσθέτει ότι αν και οι Ελληνικές Αρχές θα μπορούσαν να έχουν κάνει διαφορετικά βήματα προς όφελος της χώρας διότι δεν υπήρχε πρόβλεψη ότι το SWAP 2001 θα βάραινε το δημόσιο χρέος και έλλειμμα, εντούτοις η Eurostat δεν είχε ενημερωθεί. Συνεπώς ο κ. Ράντερμάχερ υπαγόρευσε στην ουσία στον κ. Γεωργίου να εντάξει 5,4 δισεκ.€ στο έλλειμμα του 2009. 
(4) Στην συνέχεια, στις 10 Σεπτεμβρίου 2010, ο κ. Γεωργίου κάλεσε τηλεδιάσκεψη για το θέμα, πάλι χωρίς να ενημερώσει το Συμβούλιο. Αυτό φαίνεται από τα συνοπτικά Πρακτικά που υπογράφει η κ. Ξενάκη, Διευθύντρια και στενή συνεργάτιδα του κ. Γεωργίου στην ΕΛΣΤΑΤ. Σύμφωνα με τα Πρακτικά αυτά, στην «μυστική» τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν η κα Ξενάκη (Διευθύντρια Ερευνών στην ΕΛΣΤΑΤ) και δύο υπάλληλοι της ΕΛΣΤΑΤ (και οι τρεις, επιλεγμένοι από τον κ. Γεωργίου, μάλλον άσχετοι ακόμα και με την έννοια των SWAPS), ο κ. Στέληος Μαραβελάκης από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ο κ. Βασίλης Μαστροκάλος από τον ΟΔΔΗΧ (Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους) και η Eurostat με τους τέσσερεις κκ Verrinder, Pantazidis, Ascoli, και Denis. Στα Πρακτικά αυτά φαίνεται ότι η υπόθεση του SWAP 2001 στερείται Ελληνικής διαπραγμάτευσης.  
(5) Στις 20 Σεπτεμβρίου 2010 και ενώ το Συμβούλιο συνεχίζει να είναι ενεργό, έχει μάλιστα έκτακτη σύσκεψη την ίδια μέρα, μένει ωστόσο ανημέρωτο πλήρως από τον κ. Γεωργίου για την επιστολή που του έστειλε την ίδια μέρα ο κ. Μαραβελάκης του ΓΛΚ (Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους), όπου τον ενημερώνει ότι το θέμα του SWAP 2001 εκκρεμεί και ότι χρειάζονται βοήθεια διότι η ερμηνευτική οδηγία του 2008 της Eurostat είναι «εξαιρετικά απλοϊκή». 

ΑΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΛΑΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟΛΙΠΤΗΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ..

ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ:

ΜΝΗΜΟΝΙΑ


ΜΕΣΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΙΟΥ - ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΦΟΥΣΚΩΣΑΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΚΟΦΛΥΦΟΥΣ ΤΗΣ EUROSTART ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΜΑΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΕΣΧΕΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,





ΜΗΝΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ELA - ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΑ ΤΑΜΕΙΑ - ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ PSI




ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΓΕΝΗ ΤΟΜΕΑ,  ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΜΑΣ ΤΑΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS. 

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ PSI ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ....


ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ ?? ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ??? ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ??????




ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ


ΕΔΩ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΕΚ:

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΕΩΣ Τ0 2014 ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ELA 528 ΔΙΣ!!! ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. 

ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ Τ.Χ.Σ ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΟΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΜΕ 49 ΔΙΣ.

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Τ.ΧΣ.

ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΟΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ


 Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 3864/2010 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΎ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΔΡΥΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ 3864 ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.  

ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 49  ΔΙΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩ ΤΑ ΕΓΓΥΑΤΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΘΕΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΟ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ..

ΕΔΩ ΓΕΝΝΏΝΤΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ:
1) ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΠΗΡΑΝ 233 ΔΙΣ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΕ ΕΝΑ ΤΧΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ 49???
2)ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΕΓΙΝΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ?????
3)ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΧΣ?
4)ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ Τ.Χ.Σ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ?

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΕΔΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΣΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΤΩΧΕΥΣΑΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΦΟΥ ΕΓΓΥΟΥΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Ή ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ - ΚΗΡΥΚΑ ΧΑΝΙΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ - ΜΜΕ ΚΤΛ

ΛΙΝΓΚ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ: 

ΈΠΕΙΤΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΌ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑΙΠΕΔ: ΠΑΡΑΔΏΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΌΝ ΠΟΥ ΕΓΓΥΆΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ....



ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 184 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4389/2016 99 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΟΙ, ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ - ΔΗΜΩΤΩΝ - ΔΗΜΩΝ.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ)



 
                                 ΠΗΓΗ-FB                                                            ΠΗΓΗ-FB
                                          
₪₪ ЭЄ ₪₪
=========

 ϡ και η νομοθετική σφραγίδα του "φιλέλληνα"





Δεν πρέπει να συγχέουμε τους Προέδρους της ΕΤΕ (ή της όποιας Α.Ε.) με τους ιδιοκτήτες. Οι Πρόεδροι είναι απλώς μεγαλόμισθοι υπάλληλοι, είναι οι νούμερο ένα στην ιεραρχία των υπαλλήλων της εταιρείας. Σημασία έχει ποιοι είναι οι μέτοχοι (δηλαδή οι ιδιοκτήτες) και μάλιστα του πλειοψηφικού πακέτου!

Για να δούμε τώρα την σχέση της ΕΤΕ με τους Ρότσιντ όπως αναφέρεται στο επίσημο Χρονολόγιο της ΕΤΕ (αναλυτικά το χρονολόγιο θα το δούμε παρακάτω):



Ελληνικό Κράτος 1.000 μετοχές
Ν. Ζωσιμάς 500 μετοχές
Ι.Γ. Ευνάρδος 300 μετοχές
Βασιλιάς Λουδοβίκος Βαυαρίας 200 μετοχές
Κ. Βρανής 150 μετοχές
Θ. Ράλλης 100 μετοχές

Παρατηρούμε ότι η αναφορά μετοχών γίνεται σε φθίνουσα κλίμακα και στο τέλος αναφέρουν τους Ρότσιλντ συνοδεία του πονηρού “κ.ά.” Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται η εικόνα ότι κάπου στο βάθος μεταξύ των άλλων υπάρχουν και οι Ρότσιλντ. Η πονηρία στην υπόθεση φανερώνεται με το ότι δεν γίνεται αναφορά στην ταμπακιέρα, δηλαδή στο πλειοψηφικό πακέτο που είναι και η ουσία κάθε Α.Ε. διότι αυτό το πακέτο κάνει κουμάντο... Αναφέρεται αναλυτικά σε ποιους ανήκουν οι 2250 μετοχές, αλλά αφήνουν αόριστο που ανήκουν οι περισσότερες μετοχές ή πόσες ανήκουν στους Τραπεζίτες Ρότσιλντς μιας και τους αναφέρουν... με αυτόν τον τρόπο φαίνεται η ανάμιξη τους μεν αλλά μόνο στους "κατάλληλους" θα φανερώσουν το ποσοστό (για τους ευνόητους δικούς τους λόγους).

Γιατί άραγε η τεχνική αυτή; μήπως για να μην συνειδητοποιήσουμε ότι η Εθνική όχι μόνο δεν ήταν ποτέ "Εθνική" και "της Ελλάδος" αλλά ότι το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών άνηκε εξ αρχής στους Ρότσιλντ, συνεπώς οι Ρότσιλντ έλεγχαν εξ αρχής απόλυτα το νέο "Κράτος", άρα ουδέποτε υπήρξε δημοκρατία ή κράτος;... και πως να στηριχθεί το νέο μαγαζάκι ("Κράτος") χωρίς την ψευδαίσθηση της δημοκρατίας;

Οι μετοχές συνολικά ήταν 5.000, με τιμή 1000 Δραχμών καθ έκαστη, άρα 5.000.000 Δραχμές όπως βλέπουμε παρακάτω στο ΦΕΚ  30.03.1841. Οι 2750 μετοχές που αντιστοιχούν περίπου στο 55% των μετοχών ήταν των Ρότσιλντ.

όσον αφορά τις 1.000 μετοχές που είχε το Ελληνικό Κράτος, όπως θα δούμε στο επίσημο Χρονολόγιο της Εθνικής Τραπέζης, είναι ένας ακραίος εμπαιγμός διότι ήταν θέμα χρόνου αυτές οι μετοχές να φύγουν από τα χέρια του "Κράτους" εφόσον ο αναγκαστικός και αποκλειστικός δανεισμός του "Κράτους" από την ΕΤΕ θα έφερνε χρέος... Δηλαδή μας έδωσαν και μια αβάντα 1.000 μετοχές για να μας ρίξουν μια εντελώς ηλίθια στάχτη στα μάτια αφού ήταν θέμα χρόνου όχι μόνο να φύγουν από τα χέρια του "Κράτους" οι 1000 μετοχές αλλά να ξεκινήσει η υπερχρέωση του Κράτους από την ιδιωτική Εταιρεία που ήταν και το ζητούμενο!



ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΜΕ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΕΊΟΥ ΠΆΓΟΥ ΑΠΟ ΤΗΣ 4-9-2015 ΑΡ.ΠΡΩΤ:6199.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 



1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 


1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 

1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 


1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 

1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 


 ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΗΓΗ   ΜΙΝΩΑΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




Καταστατικό Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσις
http://alfeiospotamos.gr/wp-content/uploads/2015/09/KATASTATIKO-E-SY-31-08-2015.pdf
Ιδρυτική Διακήρυξη Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσις
https://alfeiospotamos.gr/wp-content/uploads/2015/09/%CE%94%CE%99%CE%91%CE%9AH%CE%A1Y%CE%9E%CE%97-%CE%95%CE%A3%CE%A5-%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F.pdf
Προγραμματικές Δηλώσεις Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσις
http://e-sy.gr/chalandri/wp-content/uploads/sites/145/programmatikes-diloseis.pdf

                                                                                                                                     ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ