ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Χειρόφρενο στα «νέα» λεωφορεία του ΟΑΣΘ λόγω ζέστης

Ελλείψει κλιματισμού και παραθύρων είναι αδύνατο να διεξαχθούν δρομολόγια ● Τι καταγγέλλει το Συνδικάτο Εργαζομένων

Εκτός μάχης από την πρώτη θερμή ημέρα του καλοκαιριού τέθηκαν όλα τα λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λιψία για να ενταχθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ. Οχι πως είναι καμιά τραγική απώλεια για τον Οργανισμό, εξάλλου μόνο τα 17 από τα συνολικά 49 λεωφορεία που αγοράστηκαν βρίσκονταν σε κυκλοφορία, αφού τα περισσότερα είχαν αποσυρθεί σιωπηλά. Χθες στις 12 το μεσημέρι, με το θερμόμετρο να σκαρφαλώνει πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου, σήμανε το τέλος της παρουσίας τους στους δρόμους της Θεσσαλονίκης αφού ελλείψει κλιματισμού και παραθύρων είναι αδύνατο να διεξαχθούν δρομολόγια.

Το θέμα δεν είναι καινούργιο καθώς από την πρώτη ημέρα που είχε ανοίξει η συζήτηση σχετικά με την αξία και τη χρησιμότητα των μεταχειρισμένων αυτών λεωφορείων είχε τεθεί πρώτο πρώτο το ζήτημα της έλλειψης κλιματιστικών και της αδυναμίας του ΟΑΣΘ να χρηματοδοτήσει τη δαπάνη -ασύμφορη για πολλούς λόγω της παλαιότητας των λεωφορείων- για εγκατάσταση κλιματιστικών.

Ισως κάποιοι να προσδοκούσαν ότι δεν θα έφτανε ποτέ το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη, αν και πρέπει κάποτε να εξηγηθεί γιατί κυκλοφορούσαν στους δρόμους λιγότερα από τα μισά που αγοράστηκαν, γιατί δεν κάνουν για ανηφοριές, γιατί κάποιοι έδωσαν το πράσινο φως για την αγορά τους, χώρια οι παράτες που τα συνόδευσαν. Ενδέχεται κάποιο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ να καταδεχτεί να θέσει κάποια στιγμή το θέμα για συζήτηση παρουσία μάλιστα του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα, που είναι και μέλος του συμβουλίου - κάποιος τέλος πάντων πρέπει να εξηγήσει στους Θεσσαλονικείς το φιάσκο που ντύθηκε καλές προθέσεις με τα λεφτά τους...

Με ανακοίνωσή του (22/6) το Συνδικάτο των Εργαζομένων στον Οργανισμό ενημέρωνε τους εργαζόμενους ότι «ειδικά λόγω του επερχόμενου καύσωνα που ανακοινώνει η ΕΜΥ λεωφορεία που δεν λειτουργούν τα κλιματιστικά οδηγούνται προς αντικατάσταση στα αμαξοστάσια, κατόπιν ενημέρωσης αρχιτεχνείου και σταθμάρχη». Τα προβλήματα πάντως είναι διαπιστωμένα εδώ και καιρό και έχουν καταγραφεί λεπτομερειακά σε αλλεπάλληλα ρεπορτάζ της «Εφ.Συν.».

Τα ανταλλακτικά παραμένουν το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα του Οργανισμού, καθώς η επιλογή της διοίκησης εδώ και σχεδόν δύο χρόνια -και της κυβέρνησης φυσικά- είναι η αντικατάσταση των λεωφορείων του Οργανισμού από ενοικιαζόμενα. Τελευταίες πληροφορίες θέλουν να έχουν γίνει προσπάθειες για ανταλλακτικά που αφορούν τα κλιματιστικά, αλλά είναι άγνωστο πού βρίσκονται οι σχετικές παραγγελίες. Οσο για τις υπόλοιπες βλάβες, κάθε ένα από τα δύο αμαξοστάσια προσπαθεί να βολεύεται με 2.500 ευρώ μηνιαίως, δηλαδή, όπως λένε αστειευόμενοι οι εργαζόμενοι, «ίσα ίσα για αντισκωριακά σπρέι…».

Το Συνδικάτο Εργαζομένων πάντως είναι φανερό πως έχει εγκαταλείψει την οδό της «συνεννόησης» και έχει περάσει στη φάση της πολεμικής καθώς διαπιστώνει ότι στόχος κυβέρνησης και διοίκησης είναι «ανεμπόδιστα να προχωρήσουν στην επίτευξη της διάλυσης της συγκοινωνίας και να καταστεί ευκολότερη η εκχώρησή της σε ιδιώτες». Με ανακοίνωσή του κατηγορεί τον πρόεδρο του Οργανισμού, Γιώργο Σκόδρα, για «μένος» και «προκλητική συμπεριφορά» και την κυβέρνηση για «φρούδες προεκλογικές υποσχέσεις».

Μόνιμη «απάντηση» της διοίκησης, οι επιλεκτικές ανακοινώσεις σε ιστοσελίδες. Οπως η τελευταία, που θέλει άλλα 80 ενοικιαζόμενα -30 αρθρωτά, 50 διαξονικά- λεωφορεία της Med Bus & Truck Center (Παπαδάκης) να μπαίνουν σε κυκλοφορία μέχρι τέλος Αυγούστου. Το κόστος μέχρι τέλους 2022 -συν τα 180 που ήδη κυκλοφορούν- λένε ότι θα φτάσει τα 14 εκατομμύρια, αν και οι λογαριασμοί γίνονται πάντα στο τέλος.

ΠΗΓΗ:ΕΦΣΥΝ

 

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ