Τι ορίζει ευρωπαϊκή οδηγία που εάν εφαρμοστεί ο Ιωάννης Λιανός μπορεί και να εκπέσει από το θεσμικό του αξίωμα
Στον λογαριασμό που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Ιωάννης Λιανός δεν ξεχνά να κάνει αναφορές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία. Όταν, όμως, έρχεται η στιγμή να εφαρμόσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία, από τη θεσμική του θέση, η μνήμη του μοιάζει… να ατονεί.
Τρανταχτό παράδειγμα σε αυτό αποτελεί το γεγονός ότι, αν και έχουν περάσει τρεις μήνες από την καταληκτική ημερομηνία για την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας 2019/1, που αφορά τις εθνικές Αρχές Ανταγωνισμού, η χώρα μας, δηλαδή ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης αλλά και ο κ. Λιανός, δεν φαίνεται να ασχολούνται με το θέμα. Ίσως γιατί στην οδηγία αυτή προβλέπεται ρητά ότι οι προϋποθέσεις διορισμού και παύσης των προσώπων που λαμβάνουν τις αποφάσεις ορίζονται εκ των προτέρων στο εθνικό δίκαιο. Ορίζεται, εν ολίγοις, ότι δεν μπορεί να υπάρχει αναδρομικότητα στο ασυμβίβαστο, ειδικά σε μία ανεξάρτητη Αρχή όπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού, γιατί έτσι μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή μια κυβέρνηση να απομακρύνει όποια πρόσωπα δεν είναι της αρεσκείας της.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι εάν εφαρμοστεί η συγκεκριμένη οδηγία ο κ. Λιανός μπορεί και να εκπέσει από το θεσμικό του αξίωμα, το οποίο στην πραγματικότητα ανέλαβε, επειδή παραβιάστηκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Να υπενθυμίσουμε ότι τον Αύγουστο του 2019, λίγο μετά τις εκλογές, η κυβέρνηση είχε περάσει φωτογραφική διάταξη εν μια νυκτί, με την οποία οριζόταν ασυμβίβαστο με αναδρομική ισχύ για τις θέσεις του προέδρου, του αντιπροέδρου και του μέλους, ειδικά της Επιτροπής Ανταγωνισμού (κι όχι άλλης ανεξάρτητης Αρχής), για πρόσωπα που προηγουμένως είχαν υπηρετήσει σε θέσεις, όπως το γραφείο του πρωθυπουργού. Πέρασε δηλαδή μία διάταξη, ειδικά για να εκδιωχθεί από τη θέση του επικεφαλής της Αρχής η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου, η οποία είχε διατελέσει άμισθη σύμβουλος στο νομικό γραφείο του πρωθυπουργού, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης κυβέρνησης.
Υπάρχει βεβαίως το ενδεχόμενο τόσο ο κ. Γεωργιάδης όσο και ο κ. Λιανός να επικαλεστούν τις ειδικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία για την καθυστέρηση. Η αλήθεια, όμως, απέχει πολύ από αυτό το επιχείρημα.
Τις τελευταίες μέρες, για παράδειγμα, έχει κατατεθεί προς ψήφιση σχέδιο νόμου για την ενσωμάτωση άλλης οδηγίας (2019/633), της οποίας η καταληκτική ημερομηνία ενσωμάτωσης είναι τον επόμενο μήνα, ενώ ο υπουργός Ανάπτυξης έχει περάσει ολόκληρη σειρά άλλων τροπολογιών, που αφορούν την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Είναι, βέβαιο, λοιπόν, ότι μιλάμε για μεθόδευση. Πρόκειται για ένα τέχνασμα ώστε τα έκπτωτα μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, των οποίων μάλιστα η θητεία λήγει σε χρόνο πολύ μεταγενέστερο από την εκπνοή της προθεσμίας ενσωμάτωσης, να μην μπορούν να προσφύγουν στα ευρωπαϊκά όργανα. Αλλά παράλληλα και για να δημιουργηθεί «τετελεσμένο» ως προς τον διορισμό των νέων προσώπων.
Εξάλλου, ειδικά ο κ. Λιανός αποκλείεται να μη γνωρίζει ότι σύμφωνα με πάγια νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα κράτη-μέλη καλούνται να απέχουν από τη θέσπιση μέτρων που θέτουν σε κίνδυνο την υλοποίηση των σκοπών της Οδηγίας.
Παράλληλα, θα πρέπει κάποια στιγμή να μας εξηγήσει πώς γίνεται να είναι και πρόεδρος της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής, που έχει αναλάβει την ενσωμάτωση της συγκεκριμένης Οδηγίας, όταν η ενσωμάτωσή της μπορεί να κρίνει την παραμονή του στη θέση του προέδρου. Αυτό κι αν λέγεται ασυμβίβαστο! Η επίσκεψη του κ. Λιανού στο Μαξίμου, την οποία αποκάλυψε σε ρεπορτάζ της η «κυριακάτικη δημοκρατία», εντείνει ακόμη περαιτέρω την επιχειρηματολογία περί μεθόδευσης. Δεν είναι άραγε, επίσης ασυμβίβαστο ο πρόεδρος μίας ανεξάρτητης Αρχής να ανεβαίνει τα πρωθυπουργικά σκαλιά; Αναρωτιόμαστε, μάλιστα, εάν αληθεύει η πληροφορία ότι η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχει ήδη αρχίσει τα τηλεφωνήματα στην εθνική μας Αρχή, για να διαπιστώσει εάν έχει ενσωματωθεί η Οδηγία. Αναρωτιόμαστε, επίσης, εάν τα τηλεφωνήματα αυτά έχουν αναστατώσει τον κ. Λιανό κι αν η ατζέντα της επίσκεψής του στο Μαξίμου περιλάμβανε κι αυτό το θέμα…
Στον λογαριασμό που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Ιωάννης Λιανός δεν ξεχνά να κάνει αναφορές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία. Όταν, όμως, έρχεται η στιγμή να εφαρμόσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία, από τη θεσμική του θέση, η μνήμη του μοιάζει… να ατονεί.
Τρανταχτό παράδειγμα σε αυτό αποτελεί το γεγονός ότι, αν και έχουν περάσει τρεις μήνες από την καταληκτική ημερομηνία για την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας 2019/1, που αφορά τις εθνικές Αρχές Ανταγωνισμού, η χώρα μας, δηλαδή ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης αλλά και ο κ. Λιανός, δεν φαίνεται να ασχολούνται με το θέμα. Ίσως γιατί στην οδηγία αυτή προβλέπεται ρητά ότι οι προϋποθέσεις διορισμού και παύσης των προσώπων που λαμβάνουν τις αποφάσεις ορίζονται εκ των προτέρων στο εθνικό δίκαιο. Ορίζεται, εν ολίγοις, ότι δεν μπορεί να υπάρχει αναδρομικότητα στο ασυμβίβαστο, ειδικά σε μία ανεξάρτητη Αρχή όπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού, γιατί έτσι μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή μια κυβέρνηση να απομακρύνει όποια πρόσωπα δεν είναι της αρεσκείας της.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι εάν εφαρμοστεί η συγκεκριμένη οδηγία ο κ. Λιανός μπορεί και να εκπέσει από το θεσμικό του αξίωμα, το οποίο στην πραγματικότητα ανέλαβε, επειδή παραβιάστηκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Να υπενθυμίσουμε ότι τον Αύγουστο του 2019, λίγο μετά τις εκλογές, η κυβέρνηση είχε περάσει φωτογραφική διάταξη εν μια νυκτί, με την οποία οριζόταν ασυμβίβαστο με αναδρομική ισχύ για τις θέσεις του προέδρου, του αντιπροέδρου και του μέλους, ειδικά της Επιτροπής Ανταγωνισμού (κι όχι άλλης ανεξάρτητης Αρχής), για πρόσωπα που προηγουμένως είχαν υπηρετήσει σε θέσεις, όπως το γραφείο του πρωθυπουργού. Πέρασε δηλαδή μία διάταξη, ειδικά για να εκδιωχθεί από τη θέση του επικεφαλής της Αρχής η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου, η οποία είχε διατελέσει άμισθη σύμβουλος στο νομικό γραφείο του πρωθυπουργού, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης κυβέρνησης.
Υπάρχει βεβαίως το ενδεχόμενο τόσο ο κ. Γεωργιάδης όσο και ο κ. Λιανός να επικαλεστούν τις ειδικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία για την καθυστέρηση. Η αλήθεια, όμως, απέχει πολύ από αυτό το επιχείρημα.
Τις τελευταίες μέρες, για παράδειγμα, έχει κατατεθεί προς ψήφιση σχέδιο νόμου για την ενσωμάτωση άλλης οδηγίας (2019/633), της οποίας η καταληκτική ημερομηνία ενσωμάτωσης είναι τον επόμενο μήνα, ενώ ο υπουργός Ανάπτυξης έχει περάσει ολόκληρη σειρά άλλων τροπολογιών, που αφορούν την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Είναι, βέβαιο, λοιπόν, ότι μιλάμε για μεθόδευση. Πρόκειται για ένα τέχνασμα ώστε τα έκπτωτα μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, των οποίων μάλιστα η θητεία λήγει σε χρόνο πολύ μεταγενέστερο από την εκπνοή της προθεσμίας ενσωμάτωσης, να μην μπορούν να προσφύγουν στα ευρωπαϊκά όργανα. Αλλά παράλληλα και για να δημιουργηθεί «τετελεσμένο» ως προς τον διορισμό των νέων προσώπων.
Εξάλλου, ειδικά ο κ. Λιανός αποκλείεται να μη γνωρίζει ότι σύμφωνα με πάγια νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα κράτη-μέλη καλούνται να απέχουν από τη θέσπιση μέτρων που θέτουν σε κίνδυνο την υλοποίηση των σκοπών της Οδηγίας.
Παράλληλα, θα πρέπει κάποια στιγμή να μας εξηγήσει πώς γίνεται να είναι και πρόεδρος της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής, που έχει αναλάβει την ενσωμάτωση της συγκεκριμένης Οδηγίας, όταν η ενσωμάτωσή της μπορεί να κρίνει την παραμονή του στη θέση του προέδρου. Αυτό κι αν λέγεται ασυμβίβαστο! Η επίσκεψη του κ. Λιανού στο Μαξίμου, την οποία αποκάλυψε σε ρεπορτάζ της η «κυριακάτικη δημοκρατία», εντείνει ακόμη περαιτέρω την επιχειρηματολογία περί μεθόδευσης. Δεν είναι άραγε, επίσης ασυμβίβαστο ο πρόεδρος μίας ανεξάρτητης Αρχής να ανεβαίνει τα πρωθυπουργικά σκαλιά; Αναρωτιόμαστε, μάλιστα, εάν αληθεύει η πληροφορία ότι η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχει ήδη αρχίσει τα τηλεφωνήματα στην εθνική μας Αρχή, για να διαπιστώσει εάν έχει ενσωματωθεί η Οδηγία. Αναρωτιόμαστε, επίσης, εάν τα τηλεφωνήματα αυτά έχουν αναστατώσει τον κ. Λιανό κι αν η ατζέντα της επίσκεψής του στο Μαξίμου περιλάμβανε κι αυτό το θέμα…
πηγη: δημοκρατια
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου