Δεν είναι η πρώτη φορά που επί υπουργίας της κυρίας Μιχαηλίδου δημιουργούνται προβλήματα
Κόντρα στους νόμους και σε κάθε λογική κινείται η υφυπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, που προσπαθεί με ακροβατικούς χειρισμούς να παρακάμψει το Ελεγκτικό Συνέδριο. Θύματα όλων αυτών των ερασιτεχνισμών είναι χιλιάδες οικογένειες που ακόμη περιμένουν τα σχολικά γεύματα, αν και τα σχολεία άνοιξαν πριν από σχεδόν δύο μήνες.
Το ανώτατο δικαστήριο με μια απόφαση-χαστούκι στις 13 Οκτωβρίου ακύρωσε τον διαγωνισμό που διενήργησε ο ΟΠΕΚΑ για λογαριασμό του υπουργείου Εργασίας, κάνοντας ευθέως λόγο για αδιαφανείς όρους, καθώς αυτοί ήταν κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα πολύ συγκεκριμένων μεγάλων εταιριών, με συνέπεια να αποκλείονται μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Ανέφερε ρητά το Ελεγκτικό Συνέδριο τότε ότι «τίθεται για πρώτη φορά όρος στη διακήρυξη του ΟΠΕΚΑ που… αντιβαίνει και την Ευρωπαϊκή Οδηγία περί υγιούς ανταγωνισμού και τον νόμο 4412/16 περί δημοσίων συμβάσεων και τις αρχές της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και της αναλογικότητας του νόμου» και… «απορρίπτει τη συμμετοχή μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την ανάπτυξη υγιούς και αποτελεσματικού ανταγωνισμού».
Για να περάσει τον σκόπελο της ακύρωσης του διαγωνισμού, η κυρία Μιχαηλίδου κατέθεσε τροπολογία στη Βουλή, με στόχο αυτή να ψηφιστεί αύριο, η οποία προβλέπει την απευθείας διαπραγμάτευση με τις ίδιες εταιρίες που απορρίφθηκαν από το Ελεγκτικό Συνέδριο! Ακόμα χειρότερα, για να το πράξει αυτό κάνει χρήση του άρθρου 32 του ν. 4412/2016, το οποίο όμως ερμηνεύει κατά το δοκούν.
Συγκεκριμένα, ο νόμος αναφέρει ότι η διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση εφαρμόζεται «στο μέτρο που είναι απολύτως απαραίτητο, εάν λόγω κατεπείγουσας ανάγκης οφειλόμενης σε γεγονότα απρόβλεπτα για την αναθέτουσα αρχή δεν είναι δυνατή η τήρηση των προθεσμιών που προβλέπονται για τις ανοικτές, κλειστές ή ανταγωνιστικές διαδικασίες με διαπραγμάτευση.
Οι περιστάσεις που επικαλούνται οι αναθέτουσες Αρχές για την αιτιολόγηση της κατεπείγουσας ανάγκης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απορρέουν από δική τους ευθύνη».
Καθώς όμως ο ΟΠΕΚΑ κατάρτισε τους όρους του διαγωνισμού, είναι δική του υπαιτιότητα η ακύρωση και επομένως δεν έχει δικαίωμα να κάνει χρήση του νόμου του 2016 για την απευθείας διαπραγμάτευση!
Δεν είναι η πρώτη φορά που επί υπουργίας της κυρίας Μιχαηλίδου δημιουργούνται προβλήματα στη χορήγηση των σχολικών γευμάτων. Το τελευταίο επεισόδιο σημειώθηκε τον περασμένο Μάρτιο, όταν αυτά διακόπηκαν χωρίς καμία ανακοίνωση, με στόχο το γεγονός να… περάσει στα ψιλά.
Ωστόσο, μετά τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν και ένα πινγκ πονγκ ανταλλαγής ευθυνών μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων τα σχολικά γεύματα επανεκκίνησαν ύστερα από περίπου δέκα ημέρες.
ΠΗΓΗ: NEWS BREAK.GR
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου